תוצאות החיפוש שלך

טיפים למכירת דירה מאת חמישה יועצי נדל”ן

פורסם ע''י admin ב ינואר 4, 2022
0


מכירה ורכישת דירות הינן העסקאות בעלות הערך הכספי הרב ביותר עבור מרבית האוכלוסייה.
אף על פי כן, רבים מבצעים את העסקאות האלו ללא ידע נרחב ולעיתים ללא סיוע של איש מקצוע כזה או אחר. חשוב לדעת כי לכל צעד ושעל של מכירת דירה עלולות להיות השלכות ותוצאות שישפיעו על מצבכם הכלכלי ועל אורח חייכם לאורך שנים. על מנת להרחיב את הידע שלכם בתחום שוק הנדל”ן ובביצוע עסקאות בשוק זה, הבאנו מספר טיפים מועילים בנושא מכירת דירה

לא תודה לשלט:שלט זה אמצעי זול לפרסום  יכול להיות יעיל ולרוב מזיק ומדוע ראשית מזמין אורחים לא רצויים כגון פורצים וגרוע מכך.
ובנוסף תחשבו שככל שהשלט נמצא זמן רב על הנכס שלכם כך הנכס שלכם יראה לא סחיר ובעייתי נתון מצויין למיקוח ברגע שיגיע קונה פוטנציאלי.

ביקור קונים פוטנציאלים: ביקורי לקוחות הם חלק מרכזי במאמצי מכירת דירה. הזמן הקצר בו הלקוח הפוטנציאלי מבקר בדירתכם בפעם הראשונה הינו קריטי בכל הנוגע למידת התעניינותו בדירה. הפתגם הידוע אומר ש- ‘תמונה שווה אלף מילים’, קל וחומר כשמדובר בחוויה. חשוב שהדירה תדבר בעד עצמה. ודאו שהבית מסודר עד לפרטים הכי קטנים – זה הזמן לתקן ידיות שבורות, להחליף נורות שרופות ועוד פינות מוזנחות כאלה. על הבית להיות נקי ומסודר, בייחוד חדרי השירותים והמקלחת. ודאו שנעים בבית – הפעילו מזגן בקיץ וחימום בחורף. עשו כל שביכולתכם על מנת שהאווירה תהיה נעימה בבית. אל תתאמצו יתר על המידה בשיפוצים ובצביעה מוגזמת – ייתכן והקונה הפוטנציאלי יחשוד כי אתם מנסים לטייח בעיות נסתרות.

קביעת מחיר: במידה והחלטתם על כניסה לתהליך של מכירת דירה, תוכלו לבצע מספר צעדים על מנת להעריך את ערכו של ביתכם ואת המחיר שתרצו לבקש עבור הבית. ראשית, תוכלו להזמין הערכת מחיר מקצועית של שמאי.  שנית, נסו לבדוק ולמצוא עסקאות שנסגרו באזורכם ובדירות הדומות לדירה שלכם. אפשר לשאול מתווך מקצועי באזורכם. הוא יודע מחירים הכי עמיתיים. כי תמיד מי שמכר דירה, מספר שמצעה קונה “חלומי”. ומי שקנה מספר שקנה מציאה. אל תירתעו מנקיבת מחיר גבוה יחסית לתחילת המשא ומתן. ממחיר גבוה תוכלו להשאיר מקום למיקוח על מנת להגיע למחיר סביר של מכירת דירה. במידה ותתחילו את המקח וממכר ייתכן ותמצאו את עצמכם בשלבים של מכירת דירה במחיר נמוך במידה משמעותית ממה שציפיתם מלכתחילה.

מכירת דירה באמצעות משרד תיווך: מוכרים רבים (במיוחד את אלה, שכבר מנוסים במכירת דירה פעם אחת לפחות) מחליטים להפקיד את מכירת הדירה בידי משרד תיווך, אשר מתמחה בכל הנושא של מכירת דירה ובייחוד ביצירת הקשר בין הקונים למוכרים. . חשוב לבחור משרד תיווך אמין ומקצועי. מתווך מקצועי, אמין ובעל ניסיון, יכול להיות לעזר רב בתהליך של מכירת דירה. המתווך יחסוך לכם כאבי ראש רבים וטרחה רבה.

לסיכום, אין חולק על כך שתהליך מכירת דירה אינו פשוט כלל ועיקר. חשוב לערוך מחקר מקדים, יחד עם בירור מטרות. כדאי לא להיחפז ולעשות את צעדי המכירה מתוך מחשבה ושיקול דעת. זכרו כי ההשלכות הכלכליות של כל מכירת דירה ילוו אתכם לאורך שנים רבות.

  • פרטי קשר

    יצירת קשר

השוואת מודעות

דילוג לתוכן