תוצאות החיפוש שלך

ההצלחה שלנו היא המכירה שלך!

פורסם ע''י admin ב ינואר 3, 2022
0

ההצלחה שלנו היא המכירה שלך!

חמישה יועצי נדל”ן הינה סוכנות התיווך הגדולה והותיקה ביותר בראשון לציון, המונה 2 סניפים וסוכנים רבים, פעילים, בעלי ותק וניסיון. כשאתם המוכרים, נותנים את הנכס שלכם בבלעדיות לחמישה יועצי נדל”ן אתם יכולים להיות רגועים. תהליך המכירה בבלעדיות של חמישה יועצי נדל”ן הנו תהליך חכם אשר בא לידי ביטוי בפעולות הבאות:

1. הפרסום והחשיפה – חמישה יועצי נדל”ן מפרסמת את הנכס בצורה הנכונה ביותר על-מנת להביא לחשיפת הנכס קרב הלקוחות הפוטנציאלים.הפרסום  מתבצע באמצעי פרסום ומדיה מגוונים כגון גל גפן, שיקמה,עיתונים רוסים ולוחות הנדל”ן השונים, אשר מביאים למקסימום חשיפה בקרב המתעניינים.

2. שיווק והצגה – מי כמונו יודע, שלא די בלהביא את הקונה הפוטנציאלי לדירה המתאימה. לכל נכס יש יתרונות וחסרונות ולכן, הסוכנים שלנו יודעים, שפרזנטציה טובה, מקצועיות ואובייקטיביות היא זו שמוכרת את הנכס! חמישה יועצי נדל”ן מתכננת עבורכם תוכנית הצגה ושיווק נכונה עבור הנכס שלך! כשהנכס נמצא בבלעדיות אצל חמישה יועצי נדל”ן, אפשר להיות בטוחים שהוא יוצג בצורה הטובה ביותר ע”י הסוכנים המקצועיים ביותר!
3. חסכון בזמן – חמישה יועצי נדל”ן מקפידה לשמור על זמנכם היקר ומסננת עבורכם את הטלפונים והלקוחות על-מנת באמת לאתר רק לקוחות רציניים.
–  סינון – כמה פעמים קיבלתם טלפון וכבר במהלך השיחה ניסו לנהל איתכם משא ומתן חסר רצינות על המחיר?

–  ביטולים – כמה פעמים אנשים קבעו איתכם? מרקתם וצחצחתם את הבית ולבסוף לא הגיעו?

–  טיילת – כמה פעמים כבר הגיעו אנשים סתם כדי “להתרשם” ולטייל לכם בבית? בחמישה יועצי נדל”ן תחסכו את הטיילת, כי הבית שלכם לא תחנת רכבת! אם רצונו של מתעניין הוא לבזבז את זמנכם ולפנטז על מחיר הרבה יותר נמוך מהדרישות שלכם.פשוט לא נביא אותו.

–  אורחים לא רצויים – לא תמיד אפשר לדעת מי מסתובב בביתכם ומה מטרותיו האמתיות. חמישה יועצי נדל”ן מסננת עבורכם את כל “מתעניינים” האלו, ודואגת להביא רק את הלקוחות הרציניים והנכונים!

4 . ניהול משא ומתן מקצועי – בחמישה יועצי נדל”ן נמצאים מנהלים בעלי ניסיון רב בניהול משא ומתן, אשר ידריכו אתכם כיצד לנהוג  במהלך המו”מ על-מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר! ערך מוסף גדול בעסקה!!

5. סגירת עסקה – בסופו של דבר, מטרתנו בחמישה יועצי נדל”ן, היא סגירת עסקה במחיר הנכון ביותר עבורכם!

והחשוב מכל – האינטרס שלנו בחמישה יועצי נדל”ן הוא לשמור על האינטרסים שלכם, ולהביא אתכם בדרך הקצרה לתוצאה היעילה!

רוצים לעבור את תהליך המכירה בראש שקט?

רוצים למכור במחיר הנכון ביותר עבורכם?

הפתרון נמצא אצלנו. נצלו אותו!!! אז למה  לחכות? צרו קשר עימנו ונשמח להיפגש עמכם!

למאות לקוחותינו כבר מכרנו! נמכור גם לך!

  • פרטי קשר

    יצירת קשר

השוואת מודעות

דילוג לתוכן