תוצאות החיפוש שלך

שכונות בראשון לציון

פורסם ע''י יוסי ב יולי 3, 2022
0


ראשון לציון נהנית בעשור האחרון מתנופה מרשימה לאור מגמת הגירה חיובית לתחומה של תושבים מכל רחבי הארץ, לצד התעוררות מעוררת השתאות של שוק הנדל”ן המקומי הזוכה לעדנה מחודשת עם שלל פרויקטים חדשים באיכות נהדרת.
אחת השאלות אשר עולות שוב ושוב, הן מצד התושבים בעיר והן מצד רוכשים או שוכרים המעוניינים לחקור את שוק הנדל”ן בראשון לציון על בוריו, מתקבץ סביב השאלה – שכונות בראשון לציון: היכן הכי כדאי לגור בעיר היין?
משרד התיווך 5 יועצי נדל”ן מנסה לעשות עבורכם את החיים כמה שיותר קלים עם סקירה שכונות מובילות בראשון לציון, כך שתוכלו אחת ולתמיד לזכות למענה האולטימטיבי.

צפו במאגר המלא שלנו של הנכסים למכירה בראשון לציון ↵

שכונות בראשון לציון – נחלת יהודה

השכונה הוותיקה משנה את פניה בשנים האחרונות עם שורה של תכניות להתחדשות העירונית ומבני ציבור חדשים שמפיחים בה משב רוח מרענן.

גולת הכותרת של השכונה מתבטאת בתכנית להקמת שכונת נחלת יהודה מערב, שעתידה להוסיף לה בשנים הקרובות סדר גודל של כ-950 יחידות דיור, חלקן עבור דיור בר השגה ומיזמים נוספים מטעם משרד השיכון והבינוי, שנועדו לספק דירות חדשות בטווח מחירים אטרקטיבי יותר עבור הזוכים בהגרלה.

רמז

השכונה המכונה על ידי תושביה ”כמערב הישן” של ראשון לציון (עד שנות ה-80 נחשבה לשכונה הקרובה ביותר לחוף הים) נהנית משיא של ביקושים בזכות עשרות פרויקטים של תמ”א 38 והתחדשות עירונית בתחומה הנמצאים בשלבי תכנון או בנייה.

השכונה מהווה קרקע פורייה עבור משפרי דיור בכל טווח הגילים, כאשר המוניטין שלה גבוה במיוחד, גם לאור מוסדות חינוך מובילים הממוקמים בתחומה, כמו הגימנסיה הריאלית לדוגמה, בשילוב עם שירותי קהילה מצוינים, החל ממרכזי מסחר ותעסוקה, קופות חולים ועוד.

כצנלסון

שכונה יוקרתית נוספת הממוקמת במרכז ראשון לציון, הניצבת במיקום אסטרטגי נוכח קירבה למקומות עבודה רבים וכן לכבישים ראשיים (נתיבי איילון, 4, 431). בדומה לשכונות אחרות, גם בה ניכרת התעוררות משמעותית בשוק הנדל”ן וליזמים רבים המקדמים בתחומה פרויקטים בעידוד העירייה.

הערך המוסף בשכונת כצנלסון מקורו בחיי לילה תוססים, כאשר עם רדת החשיכה הברים והמועדונים מתעוררים לחיים ומשמשים כמקום בילוי נהדר עבור בני הדור הצעיר.

למידע נוסף על שכונות ראשון לציון והסביבה צרו איתנו קשר.

  • פרטי קשר

    יצירת קשר

השוואת מודעות

דילוג לתוכן