תוצאות החיפוש שלך

מכירת דירות בראשון לציון

פורסם ע''י יוסי ב אוגוסט 8, 2022
0


מכירת דירות בראשון לציון – העיר הרביעית בגודלה בישראל מהווה יעד נחשק ואסטרטגי עבור משפחות צעירות, משקיעים יחד עם ציבור הולך וגובר של אנשים החותרים לאיכות חיים משופרת, חיי קהילה וקירבה למוקדי תעסוקה שוקקים.
משהו טוב עובר על ראשון לציון.
עיר היין כפי שהיא מכונה זוכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת המעלה את מעמדה כאחת מהערים המובילות בישראל, לא רק מבחינת גודל האוכלוסייה (ניצבת במקום ה-4 לאחר שחצתה את רף רבע מיליון התושבים, מקדימות אותה רק ירושלים, תל-אביב וחיפה) אלא גם בזכות היותה יעד אסטרטגי ונחשק במיוחד, ובדגש על השכונות השונות לאורכה ולרוחבה בהן ניתן לרכוש דירות בסטנדרט גבוה, תוך אפשרות להניב תשואה נאה בטווח הארוך.

על מנת לנסות ולאתר מבעוד מועד כמה מהשכונות האטרקטיביות בעיר, בהן תוכלו לאתר דירות למכירה בראשון לציון בעלות פוטנציאל, ערכנו עבורכם בסוכנות 5 יועצי נדל”ן כמה אופציות שעשויות להדליק אצלכם כמה נורות למחשבה.

מכירת דירות בראשון לציון – שכונת רמב”ם

השכונה הוותיקה והגדולה בראשון לציון עם קרוב ל-40 אלף תושבים.
ממוקמת בלב העיר, לצד היותה סמוכה לאתרים היסטוריים בעלי ערך, לרבות בית הכנסת הגדול, בית היקב מתקופת הברון רוטשילד בסוף המאה ה-19 יחד עם סמיכותה ליציאה מן העיר (כבישים 1, 4 ו-44).
מבחינה נדל”נית ניתן למצוא כיום בשכונה שורה של פרויקטים חדשים, שמחירם צפוי על פי כל ההערכות רק להאמיר עם השנים.

שכונת הנרקיסים

שכונה חדשה שעתידה לקום בשטח מחנה צריפין המיתולוגי שעתיד לשנות את ייעודו לכדי שכונת מגורים נחשקת במיוחד.
הפרויקטים החדשים בשכונה הממוקמת בחלק הצפון מזרחי של העיר, צפויים להעניק פתרון של ממש עבור משפחות ויחידים המעוניינים בשיפור איכות חייהם, בתוספת סביבה ירוקה, פארקים רחבי ידיים יחד עם קהילה תוססת ומוסדות חינוך המצויים במרחק הליכה.

שכונת רמז

”המערב הישן” של ראשון לציון, שכונה החוגגת בימים אלה 90 שנים מאז עלתה לראשונה על הקרקע, נהנית מתנופת התחדשות עירונית יוצאת דופן בשנים האחרונות, לצד היותה בעלת מוניטין מצוין בזכות שפע מוקדי בילוי ופנאי, אוכלוסייה בעלת מעמד סוציו-אקונומי גבוה, נגישות מלאה לכבישים ראשיים ותחבורה ציבורית, יחד עם לא מעט הזדמנויות נדל”ן קורצות שיש בהן בכדי להאיר פנים לרוכשי הדירות בה.

גולשים מחפשים – משרד תיווך בראשון לציון

  • פרטי קשר

    יצירת קשר

השוואת מודעות

דילוג לתוכן